Dzień 2 - DREZNO + STRASBURG WIECZOREM

Dzień 2

Z samego rana po śniadaniu w hostelu, udaliśmy się do centrum Drezna, gdzie razem z Panią przewodnik spacerowaliśmy po stolicy Saksonii, zwiedzając takie miejsca jak: Zamek Rezydencyjny, Plac Teatralny czy Operę Sempera.
    Widzieliśmy również Katedrę Dworską oraz Tarasy Króla. Podziwialiśmy zamek Zwinger, a także panoramę rzeki Łaba przepływającej przez miasto.
    Wielkie wrażenie zrobił na nas Orszak Książęcy Wilhelma Waltera będący istnym "pocztem książąt saksońskich" na jednej ścianie.

Na koniec mieliśmy czas wolny, aby samodzielnie pospacerować po mieście i spróbować niemieckich przysmaków.
Po pobycie w Dreźnie wyruszyliśmy w drogę do Strasburga.

W czasie podróży do Francji, mieliśmy możliwość zapoznania się z francuską muzyką. Referaty uczniów klasy 3 An: Macieja i Pawła J o Czechach, Zofii o Niemczech, Pawła R o Saksonii oraz Katarzyny o Dreźnie pozwoliły nam podsumować nabytą wiedzę.
Tuż przed granicą, udaliśmy się na obiadokolację.

Po przyjeździe do Strasburga, udaliśmy się na nocny spacer. Mieliśmy okazję zobaczyć piękne uliczki, a przede wszystkim Katedrę Notre Dame w pełnej okazałości.

Pozdrawiamy wszystkich serdecznie i do usłyszenia!