Dzień 5 - PARYŻ -> część II

Dzień 5
    Po pysznym francuskim śniadaniu wyruszyliśmy w celu podbicia Paryża.
    Pierwszym punktem naszej wyprawy była Wieża Eiffela.  Wprowadzeniem do eksploracji najsłynniejszej wieży świata był dla nas referat Hanny, Natalii i Martyny z klasy 3An.
     Oczywiście cała wycieczka z niecierpliwieniem oczekiwała aż zobaczymy ją, panującą dumnie nad całym Paryżem. To było niesamowite podziwiać całą panoramę miasta z takiej wysokości.
     Później nadeszła chwila czasu wolnego. Niestety, jak przystało na Paryż, spotkała nas paryska ulewa, co nie powstrzymało nas przed zjedzeniem czekoladowych naleśników i churros.
    Następnie, udaliśmy się na rejs po Sekwanie. Wsiedliśmy na statek i ruszyliśmy , podziwiając aglomeracje Paryża. Każdy uczestnik otrzymał dostęp do aplikacji, która pełniła rolę przewodnika.
Skończywszy podróż udaliśmy się do Kościoła Inwalidów, aby zobaczyć grób Napoleona Bonaparte oraz pobliskie muzeum Charlesa de Gaulle’a.
    Po wyczerpującym zwiedzaniu udaliśmy się na przepyszny obiad, na którym zebraliśmy siły na dalszy spacer.
   Niesamowite wrażenie wywarła na nas bazylika Sacre-Cœur, którą podziwialiśmy pięknym wieczorem.
    Ostatnim punktem naszej wycieczki była tętniąca życiem dzielnica artystów- Montmartre. Jest ona nasycona kolorami i zabawą. Na koniec przyszedł czas na pamiątki i powrót do hotelu.

Pozdrawiamy serdecznie z malowniczego Paryża i do usłyszenia!!