DZIEŃ 1 - WROCŁAW

Dzień 1

Po długiej podróży rozpoczętej o 5:00 dojechaliśmy do pierwszego celu naszej dzisiejszej wycieczki - Wrocławia. Stolica Dolnego Śląska przywitała nas pochmurnym niebem i jesienną temperaturą. Dzięki referatowi Łukasza z 3An poznaliśmy najistotniejsze fakty dotyczące władz oraz zabytków miasta.

Otrzymawszy  komunikatory rozpoczęliśmy zwiedzanie. Przeszliśmy przez kilka mostów wrocławskich
- Pokoju, Tumski (zwany Mostem Miłości) oraz Grunwaldzki. Widzieliśmy przepiękne kościoły - m.in. Katedrę Archidiecezjalną im. Jana Chrzciciela, a także podziwialiśmy uroki Ostrowa Tumskiego. Nasz spacer wzdłuż Odry zakończył się na rynku miasta obok charakterystycznej Fontanny "Zdrój" i pomnika poety Aleksandra Fredry. Wolny czas wykorzystaliśmy na skosztowanie lokalnych przysmaków i zakupienie pamiątek.

Nasz pobyt we Wrocławiu zakończył się wraz z referatem Pawła z 3An o historii Śląska. Resztę dnia spędziliśmy na podróży na nocleg w Dreźnie.

Pozdrawiamy wszystkich serdecznie i do usłyszenia!